X
  • пн.-пт. с 9.10 до 18.00
arrow back

Зміна директора підприємства

Зміна директора підприємства

Меню услуг

Змінити директора ТОВ Київ ціна: 2850 

Нотаріальні послуги та держ мито входять у вартість послуги.

Ви отримаєте повний пакет документів для подальшої роботи.

Реєстрація зміни директора ТОВ/ООО в місті Києві без поїздки в податкову. Підготовку, подачу та отримання документів берем на себе. Допоможемо в вирішенні Ваших питань. 

ВСЕ ВКЛЮЧЕНО. Дивитись, що саме ми пропонуємо за цю ціну в розділі "Які документи ви отримуєте".

ПОТРІБНА КОНСУТЬТАЦІЯ. ТЕЛЕФОНУЙТЕ!


Термін реєстрації зміни директора ТОВ/ООО:

Підготовка документів ТОВ/ООО та внесення інформації в державний реєстр - 1 день.

Отримання повного пакету документів (під ключ) - 3 дні.


Необхідні від Вас документи:

  1. Копія чинного статуту.
  2. Копії паспорту та ідентифікаційного коду нового директора.
  3. Копія виписки з державного реєстру.

Це важливо! Читайте уважно, за що ви платите свої гроші, і які документи (послуги) ви в кінцевому підсумку отримуєте. Наша компанія забезпече реєстрацію зміни директора ТОВ (фірми) в обіцяний термін, за чесними тарифами, без накруток і прихованих платежів.


Після реєстрації компанії Вам може знадобиться:

  1. Ведення бухгалтерського обліку;
  2. Ведення кадрового обліку;
  3. Відновлення обліку;
  4. Отримання електронного цифрового підпису;
  5. Печатка;
  6. Послуги нотаріуса;
  7. Послуги перекладача;
  8. Поштово-секретарське обслуговування;
  9. Надамо юридичну адресу;
  10. Отримання ліцензій;
  11. Реєстрація торгової марки (логотипу);
  12. Реєстрація касового апарату;
  13. Оцінка нерухомості;
  14. Аудиторські послуги;
  15. Розробка договорів.


Схема роботи:

  1. Ви замовляєте дзвінок або телефонуйте нам по телефону.
  2. Наші юристи відправляють заявку Вам на пошту.
  3. Ви приїжджаєте в офіс для підписання та нотаріального посвідчення документів.
  4. Укладаємо договір на надання юридичних послуг.
  5. Наша компанія реєструє зміну директора "під ключ".
  6. Ви забираєте документи у зручний для Вас час.

Чому ми: За 10 років роботи реєстраційна служба і податкова не відмовила в реєстрації зміни директора жодному клієнту з вини нашої компанії. Зателефонувати нам - значить  зареєструвати зміну директора без ризиків, у встановлений термін і з упевненістю в тому, що в подальшому у Вас не виникне проблем з державними органами.


Наші переваги:

  1. Грамотні консультації;
  2. Наші клієти обслуговуються без черги;
  3. Повний супровід бізнесу;
  4. Ми на зв'язку з нашими клієнтами 24/7
  5. Оформлення в день звернення;
  6. Адекватні ціни;
  7. Оперативність вирішення поставлених завдань;
  8. Конфіденційність комерційної таємниці;
  9. Індивідуальний підхід до кожного клієнта;
  10. Нам довіряють, як українські, так і іноземні компанії;
  11. Ви платите за повний пакет документів, а не за окремі довідки;
  12. Нотаріус присутній з нами в одному офісі;
  13. Не нав'язуємо додаткові послуги;
  14. Швидка та якісна реалізація проектів і замовлення;
  15. Ми завжди стежимо за змінами в законодавстві, щоб правильно вирішити поставлені завдання.

В послуги входить:

  1. Консультація з питань що стосуються зміни директора.
  2. Підготовка всіх документів за цією послугою.
  3. Організація підписання документів (протокол) у нотаріуса.
  4. Реєстрація у державній районній адміністрації.
  5. Постановка на облік в держ. органах.
  6. Подання повідомлення про найманого працівника.

Які документи ви отримуєте:

  1. Нова виписка з державного реєстру.
  2.  Опис з кодом для отримання електронних даних з ЄДР.
  3. Протокол про зміну директора Товариства.
  4.  Статистика.
  5.  Повідомлення про прийняття найманого працівника.
  6.  Наказ про прийняття на роботу нового директора.

Що потрібно зробити новому директору після реєстрації зміни директораТОВ:

  1. Отримати нові електронні ключі в податковій (це може зробити директор тільки особисто).
  2. Підписати картки із зразками підписів і відбитком печатки для банку.
  3. Змінити реквізити рахунку в банку.

Часті причини відмов при самостійній реєстрації:

  1. Реєстраційна форма №3 заповнена неправильно;
  2. Поданий реєстратору неповний пакет документів;
  3. Документи нотаріально не посвідчені;
  4. Листи протоколу прошиті і пронумеровані неправильно;
  5. Недостовірні реквізити.

Нагадуємо! Потрібно обов'язково привести статут ТОВ у відповідність, в зв'язку з новим законом "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" до 18.06.19 року.


Супутні послуги:

  1. Веденя бухгалтерського та кадрового обліку.
  2. Реєстрація касового апарату
  3. Ліцензія на алкоголь та / або тютюн 
  4. Виготовлення печатки 
  5. Реєстрація торгової марки
  6. Надання юридичної адреси 
  7. Картки із зразками підписів і відбитком печатки для відкриття рахунку в банку

Реєстрація змін (перереєстрація) ТОВ/ООО:

  1. Реєстрація зміни засновників ТОВ/ООО. 
  2. Реєстрація зміни юридичної адреси ТОВ/ООО.
  3. Реєстрація зміни назви ТОВ/ООО. 
  4. Реєстрація зміни розміру статутного капіталу ТОВ/ООО.
  5. Реєстрація зміни кінцевого бенефіціарного власника. 
  6. Реєстрація зміни контактних даних. 
  7. Реєстрація зміни прізвища, і / або імені, та / або по батькові учасників. 
  8. Реєстрація зміни прізвища, і / або імені, та / або по батькові директора. 
  9. Реєстрація зміни видів діяльності (КВЕД). . (з реєстрацією нового статуту).
  10. Зміна системи оподаткування. 

Для іноземців:

  1. Отримання ідентифікаційного податкового номеру.
  2. Посвідка на постійне проживання.
  3. Посвідка на тимчасове проживання.
  4. Дозвіл на працевлаштування в Україні.
  5. Легалізація докуменів.
  6. Апостиль на документи.

Компанія StartCompany має у своєму арсеналі різні варіанти роботи з клієнтами:

  1. Оформлення за заявкою клієнта повного пакета необхідних для реєстрації зміни директора юридичної особи  пакета документів для самостійного подання в реєстраційний орган на території України. Цей варіант найбільш зручний для іноземних громадян, які зареєструють свій бізнес за місцем проживання.
  2. На підставі довіренності спеціалісти компанії StartCompany самостійно здійснюють реєстрацію зміни директора юридичної особи «під ключ», без участі заявника.


Рубрика "Питання - відповідь".

1. Чи потрібно при зміні директора міняти банківський рахунок?

При зміні директора потрібно змінити дані на нового директора, і подати відповідний пакет документів  в банк(картки із зразками підписів, протокол про зміну директора, наказ про призначення директора).

2. Чи потрібно повідомляти податкову про зміну директора?

При зміні директора в компанії потрібно за день до подачі в реєстраційну службу документів, подати до податкової повідомлення про прийняття нового співробітника на роботу.

3. Чи потрібно міняти електронні ключі для здачі звітності при зміні директора?

Відповідь Так. І зробити це потрібно відразу після проведення змін в реєстраційній службі.


Як отримати більше інформації про послугу:

Телефонуйте нам за телефоном: (063) 625 24 18; (068) 214 53 63; (095) 792 80 65.

Зв'яжіться з нами по електронній пошті: startcompanies@gmail.com

Приїжджайте до нас в офіс: місто Київ, вулиця Дегтярівська 33 А.


Пошукові запити:

реєстрація нового директора, тов зміна директора, зміна генерального директора, зміна керівника тов, заміна директора тов, заміна керівника, зміна керівника, зміна директора тов, зміна керівника юридичної особи, зміна керівника підприємства, зміна директора, документи для зміни директора, зміна диреткора тов, як змінити керівника, зміна керівника у податкові, податкова заміна директора, зміна директора тов, як змінити директора, зміна директора тов київ під ключ, як поміняти генерального директора тов, послуги юриста, змінити керівника юридичної сосоьи під ключ 

-->