X
  • пн.-пт. с 9.10 до 18.00
arrow back

Реєстрація ФОП/ФЛП/СПД/ИП/ПП/ЧП

Реєстрація ФОП/ФЛП/СПД/ИП/ПП/ЧП

Меню услуг

Реєстрація ФОП/ФЛП Київ ціна: 850 

Ви отримаєте повний пакет документів для старту вашого бізнесу.

Реєстрація ФОП/ФЛП/СПД на території Києва та Київської області та по всій території України.

Реєстрація ФОП/ФЛП/СПД в місті Києві без поїздки в податкову. Підготовку, подачу та отримання документів беремо на себе. Допоможемо в розв'язанні Ваших питань. 

ВСЕ ВКЛЮЧЕНО. Дивитись, що саме ми пропонуємо за цю ціну в розділі "Які документи ви отримуєте".

Звільнимо від зайвої рутини й державної бюрократії. 

ПОТРІБНА КОНСУТЬТАЦІЯ. ТЕЛЕФОНУЙТЕ ПРЯМО ЗАРАЗ! 


Термін реєстрації ФОП/ФЛП/СПД:

Ми називаємо реальні терміни та гарантуємо результат.

Підготовка документів ФОП/ФЛП/СПД та внесення інформації в державний реєстр - 1 день.

Отримання повного пакета документів (під ключ) - 3 дні.


Після реєстрації компанії Вам може знадобиться:

  1. Ведення бухгалтерського обліку ;
  2. Ведення кадрового обліку ;
  3. SEO просування сайту;
  4. Відновлення обліку;
  5. Отримання електронного цифрового підпису;
  6. Печатка;
  7. Послуги нотаріуса;
  8. Послуги перекладача;
  9. Поштово-секретарське обслуговування;
  10. Надамо юридичну адресу;
  11. Отримання ліцензій;
  12. Реєстрація торгової марки (логотипу);
  13. Реєстрація касового апарату;
  14. Оцінка нерухомості;
  15. Аудиторські послуги;
  16. Послуги адвоката.

Визначення в українському законодавстві:

Фізична особа - підприємець (ФОП) - фізична особа, яка реалізує свою здатність до праці шляхом самостійної, на власний ризик діяльності з метою отримання прибутку та несе відповідальність за своїми зобов`язаннями всім своїм майном, в тому числі і майном, набутим не у зв`язку із здійсненням підприємницької діяльності.


Необхідні від Вас документи:

  1. Копія паспорту.
  2. Копія ідентифікаційного коду.

Це важливо! Читайте уважно, за що ви платите свої гроші, і які документи (послуги) ви в кінцевому підсумку отримуєте. Наша компанія забезпече реєстрацію ФОП/ФЛП/СПД в обіцяний термін, за чесними тарифами, без накруток і прихованих платежів.


Вибір системи оподаткування:

Спрощена система оподаткування (Єдиний податок) - 1 група.

Умови перебування
1. Граничний обсяг доходу - 1 002 000 грн. (167 мінімальних зарплат).
2. Наймані працівники - відсутні.
3. Види діяльності - торгівля на ринку, надання побутових послуг населенню.
4. Ставки податку - не бІльше 10 % прожиткового мінімуму (не більше 227 грн).
5. Ставка єдиного внеску - 22 % мінімальної заробітної плати(1320 грн).
6. Облік - ведення обліку доходів у довільній формі, в паперовому чи електронному вигляді
шляхом помісячного відображення доходів.
7. Звітність - у 2021 році - річна декларація з єдиного податку, подається протягом
60 днів за закінченням року.
Звіт з ЄСВ до 10 лютого, що настає за звітним періодом.
У 2022 році - щорічна об'єднана декларація з єдиного податку, яка включатиме звіт. 
з єдиного внеску подається протягом 60 днів за закінченням року - 01.03.2022 року.
8. Строки сплати - єдиний податок не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця або авансовий
внесок за весь звітний період.
Єдиний внесок до 20 числа місяця, що настає за кварталом.
9. Пільга - тимчасово на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів
пов'язаних з ковідом звільнено від сплати єдиного податку та ЄВС з грудня 2020 року
по травень 2021 року.
10. Застосування РРО -застосовується у випадку торгівлі побутовою технікою.

Спрощена система оподаткування (Єдиний податок) - 2 група.

Умови перебування
1. Граничний обсяг доходу - 5 004 000 грн. (834 мінімальних зарплат).
2. Наймані працівники - не більше 10 осіб.
3. Види діяльності - виробництво та продаж товарів,діяльність у сфері ресторанного господартва
надання послуг лише населенню та платникам єдиного податку.
4. Ставки податку - не бІльше 20 % мінімальної заробітної плати (небільше 1200 грн).
5. Ставка єдиного внеску - 22 % мінімальної заробітної плати(1320 грн.).
6. Облік - ведення обліку доходів у довільній формі , в паперовому чи електронному вигляді
шляхом помісячного відображення доходів.
7. Звітність - В 2021 році - річна декларація з єдиного податку, подається протягом
60 днів за закінченням року.
Звіт з ЄСВ до 10 лютого, що настає за звітним періодом.
В 2022 році - щорічна об'єднана декларація з єдиного податку, яка включатиме звіт.
з єдиного внеску подається протягом 60 днів за закінченням року - 01.03.2022 року.
8. Строки сплати - єдиний податок не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця або авансовий
внесок за весь звітний період.
Єдиний внесок до 20 числа місяця, що настає за кварталом.
9. Звітність у разі наявності найманих працівників та строки сплати - Об'єднана форма звітності,
яка включатиме ПДФО, військовий збір та ЄСВ (розбивкою по місяцях). Квартальна - 40 днів за
закінченням. 
10. Застосування РРО - застосовується якщо дохід перевищує  1 320 000 грн. (220 мінімальних зарплат)
та при торгівлі побутовою технікою і наданні медичних послуг.

Спрощена система оподаткування (Єдиний податок) - 3 група.

Умови перебування
1. Граничний обсяг доходу - 7 002 000 грн. (1167 мінімальних зарплат).
2. Наймані працівники - не обмежено.
3. Види діяльності - будь-які, крім тих, які не дають права перебувати на спрощеній системі.
4. Ставки податку - 5 % від обсягу отриманого доходу або 3%, якщо платник ПДВ.
5. Ставка єдиного внеску - 22 % мінімальної заробітної плати(1320 грн.).
6. Облік - Для не платників ПДВ - ведення книги обліку доходів у довільній формі, в паперовому чи
електронному вигляді шляхом помісячного відображення доходів. Для платників ПДВ - шляхом
ображення отриманих доходів і витрат.
7, Звітність - Щоквартальна об'єднана декларація єдиного податку, яка включатиме звіт з єдиного внеску
- подається протягом 40 днів за закінченням кварталу.
8. Строки сплати - сплата єдиного податоку протягом 10 календарних днів після граничного строку
подання податкової декларації за податковий (звітний період).
Єдиний внесок до 20 числа місяця, що настає за кварталом.
9. Звітність у разі наявності найманих працівників та строки сплати - Об'єднана форма звітності,
яка включатиме ПДФО, військовий збір та ЄСВ (розбивкою по місяцях). Квартальна - 40 днів за
закінченням.
10. Застосування РРО - застосовується якщо дохід перевищує 1 320 000 грн. (220 мінімальних зарплат)
та при торгівлі побутовою технікою і наданні медичних послуг, продажу ювелірних виробів.


Загальна система оподаткування ФОП.

Умови перебування
1. Основні податки та платежі - ПДФО (18%), військовий збір (1,5%), ПДВ (у разі перевищення доходу,
за останні 12 місяців 1 млн. грн чи добровільної реєстрації.
2. Наймані працівники - не обмежено.
3. Види діяльності - не обмежено.
4. Облік - книга обліку доходів і витрат за встановленою формою в паперовому чи
електронному вигляді, у тому числі через Е-кабінет. Типова форма такого обліку та порядок ведення
буде визначений Мінфіном.
7. Звітність - щорічна об'єднана звітність, яка включатиме ПДФО, військовий збір та єдиний внесок.
Річна - протягом 40 календарних днів за закінченням року до 9 лютого
8. Строки сплати - авансові платежі з ПДФО розраховуються платником самостійно за даними книги
обліку доходів і витрат за підсумками кварталу. Сплата до бюджету до 20 числа місяця, наступного за
кожним кварталом (до 20 квітня, до 20 липня, до 20 жовтня). За останній 4-й квартал авансовий
платіж не розраховують та не сплачують, оскільки сплачується загальна сума податку за рік з
урахуванням уже сплачених авансових платежів. Сплата за рік впродовж 10 календарних днів, наступним за
останнім днем граничного строку подання податкової декларації.
Єдиний внесок до 20 числа місяця, що настає за кварталом.
9. Звітність у разі наявності найманих працівників та строки сплати - Об'єднана форма звітності,
яка включатиме ПДФО, військовий збір та ЄСВ (розбивкою по місяцях). Квартальна - 40 днів за
закінченням.
10. Застосування РРО - застосовується при здійсненні готівнових операцій.

Схема роботи:

  1. Ви замовляєте дзвінок або телефонуєте нам.
  2. Наші юристи відправляють заявку Вам на електронну пошту.
  3. Ви відправляєте  заповнену заявку плюс копії документів.
  4. Ви приїжджаєте в офіс для видачі нашим юристам довіреності.
  5. Укладаємо договір на надання юридичних послуг.
  6. Наша компанія реєструє фізичну особу - підприємця "під ключ".
  7. Ви забираєте документи в зручний для вас час.

Чому ми: За 10 років роботи реєстраційна служба і податкова не відмовила в реєстрації ФОП/ФЛП/СПД жодному клієнту з вини нашої компанії. Зателефонувати нам - значить отримати готову компанію або зареєструвати нову компанію «з нуля», без ризиків, у встановлений термін і з упевненістю в тому, що надалі у Вас не виникне проблем з державними органами.


Наші переваги:

  1. Грамотні консультації;
  2. Наші клієнти обслуговуються без черги;
  3. Повний супровід бізнесу;
  4. Ми на зв'язку з нашими клієнтами 24/7
  5. Оформлення в день звернення;
  6. Адекватні ціни;
  7. Оперативність вирішення поставлених завдань;
  8. Конфіденційність комерційної таємниці;
  9. Індивідуальний підхід до кожного клієнта;
  10. Нам довіряють, як українські, так і іноземні компанії;
  11. Ви платите за повний пакет документів, а не за окремі довідки;
  12. Нотаріус присутній з нами в одному офісі;
  13. Не нав'язуємо додаткові послуги;
  14. Швидка та якісна реалізація проектів і замовлення;
  15. Ми завжди стежимо за змінами в законодавстві, щоб правильно вирішити поставлені завдання.

Інформація для формування заявки на реєстрацію ФОП/ФЛП/СПД:

  1. Якими видами діяльності будете займатися?
  2. Яка буде система оподаткування (загальна, єдиний податок, ПДВ)?
  3. Якщо єдиний податок, то яка група?
  4. Місце здійснення підприємницької діяльності?
  5. Телефон для держ. органів?

В послуги входить:

  1. Консультація з вибору оптимальної схеми роботи.
  2. Реєстрація у державній районній адміністрації.
  3. Постановка на облік в держ. органах (Податкова, пенсійний фонд).
  4. Подача заяви про взяття на єдиний податок та / або ПДВ до податкової інспекції.
  5. Реєстрація книги обліку доходів.
  6. Отримання свідоцтва (довідки) з реєстру єдиного податку та / або ПДВ.
  7. Допомога в підборі видів діяльності.

 Які документи ви отримуєте за 850:

  1. Виписка з державного реєстру.
  2. Опис з кодом для отримання електронних даних з ЄДР.
  3. Витяг (раніше свідоцтво) з реєстру єдиного податку та / або ПДВ.
  4. Книга обліку доходів.

Що потрібно зробити ФОП/ФЛП/СПД після реєстрації:

  1. Отримати електронні ключі в податковій (це можливо зробити тільки особисто);
  2. Відкрити рахунок в банку;
  3. Виготовити печатку;
  4. Оформити співробітників;
  5. Придбати касовий апарат;
  6. Забезпечення ведення бухгалтерського обліку;
  7. Отримати ліцензію.

Часті причини відмов при самостійній реєстрації:

  1. Реєстраційна форма №10 заповнена неправильно;
  2. Поданий реєстратору неповний пакет документів;
  3. Ви вже зареєстровані як підприємець;
  4. Неправильні реквізити.

 Компанія StartCompany має у своєму арсеналі різні варіанти роботи з клієнтами:

  1. Оформлення за заявкою клієнта повного пакета необхідних для реєстрації ФОП/ФЛП/СПД для самостійного подання в реєстраційний орган на території України. Цей варіант найбільш зручний для іноземних громадян, які зареєструють свій бізнес за місцем проживання.
  2. На підставі довіреності спеціалісти компанії StartCompany самостійно здійснюють реєстрацію «під ключ», без участі заявника.

Рубрика "Питання - відповідь".

1. Які переваги ФОП (ФЛП, СПД, індивідуального підприємця) перед товариством з обмеженою відповідальністю?

  1. Не потрібно орендувати або купувати юридичну адресу (реєстрація проводиться за пропискою фізичної особи).
  2. Не потрібно формувати статутний капітал.
  3. Мінімальні знання бухгалтерського обліку.
  4. Відсутність статутних документів.

2. Чи потрібно фізичній особі - підприємцю відкривати рахунок в банку?

Згідно із законодавством, фізична особа - підприємець може працювати без відкриття рахунку в банку.


Як отримати більше інформації про послугу:

Телефонуйте нам за телефоном: (063) 625 24 18; (068) 214 53 63; (095) 792 80 65.

Зв'яжіться з нами електронною поштою: startcompanies@gmail.com

Приїжджайте до нас в офіс: місто Київ, вулиця Дегтярівська 33 А.


Ви також могли шукати:

реєстрація фоп під ключ, реєстрація спд під ключ, реєстрація приватного підприємця під ключ, відкрити фоп, реєстрація пп, реєстрація спд, реєстрація приватного підприємця, скільки коштує реєстрація приватного підприємця, як відкрити чп, реєстрація фізичної особи підприємця, фізична особа підприємець реєстрація, відкрити фоп, реестрація ФОП, реєстрація підприємця, реєстрація приватного підприємства, документи для реєстрації фоп, реєстрація фоп в києві, реєстрація фоп в києві під ключ, реєстрація спд у Києві, реєстрація спд у Києві під ключ, реєстрація ФОП Київ під ключ, відкрити ФОП Київ, створити ФОП Київ під ключ, відкрити приватного підприємця, зареєструвати ФОП, зареєструвати ПП

-->