Ціна: Дочірнє підприємство за 1200 грн. + 700 грн. нотаріальні послуги.
Ви отримаєте повний пакет документів для старту вашого бізнесу.
Реєстрація дочірнього підприємства на території Києва та Київської області.
Є в наявності готові компанії (фірми) з ліцензіями, компанії з ПДВ. Пропонуємо юридичні адреси.
Реєстрація дочірнього підприємства в місті Києві без поїздки в податкову. Підготовку, подачу та отримання документів берем на себе. Допоможемо в вирішенні ваших питань. ТЕЛЕФОНУЙТЕ!
ВСЕ ВКЛЮЧЕНО. Дивитись, що саме ми пропонуємо за цю ціну в розділі "Які документи ви отримуєте".
Термін реєстрації дочірнього підприємства:
Підготовка документів ДП та внесення інформації в державний реєстр - 1 день.
Отримання повного пакету документів (під ключ) - 3 дні.
Визначення в українському законодавстві:
Дочірнє підприємство (далі ДП) - це підприємство, створене в якості юридичної особи іншим підприємством (засновником) шляхом передачі йому частини свого майна у повне господарське відання. Засновник дочірнього підприємства затверджує статут підприємства, призначає його керівника і здійснює щодо дочірнього підприємства інші права власника, передбачені законодавчими актами про підприємство.
Необхідні від Вас документи:
- Копія виписки та / або свідоцтва з ЄДР.
- Протокол / рішення про створення дочірнього підприємства.
- Статут материнської компанії.
- Адреса, де буде зареєстровано дочірнє підприємство.
- Довіреність на наших юристів від материнської компанії.
- Паспортні дані і код директора дочірнього підприємства.
Це важливо! Читайте уважно, за що ви платите свої гроші, і які документи (послуги) ви в кінцевому підсумку отримуєте. Наша компанія забезпече реєстрацію ДП (фірми) в обіцяний термін, за чесними тарифами, без накруток і прихованих платежів.
Схема роботи:
- Ви замовляєте дзвінок або телефонуйте нам по телефону.
- Наші юристи відправляють заявку Вам на пошту.
- Ви відправляєте копії документів, плюс заповнену заявку, нам на пошту.
- Ви приїжджаєте в офіс для підписання та нотаріального посвідчення документів.
- Укладаємо договір на надання юридичних послуг.
- Наша компанія реєструє дочірню компанію "під ключ".
- Ви забираєте документи у зручний для Вас час.
Наші переваги:
- Грамотні консультації;
- Наші клієти обслуговуються без черги;
- Повний супровід бізнесу;
- Ми на зв'язку з нашими клієнтами 24/7
- Оформлення в день звернення;
- Адекватні ціни;
- Оперативність вирішення поставлених завдань;
- Конфіденційність комерційної таємниці;
- Індивідуальний підхід до кожного клієнта;
- Нам довіряють, як українські, так і іноземні компанії;
- Ви платите за повний пакет документів, а не за окремі довідки.
- Нотаріус присутній з нами в одному офісі.
Інформація для формування заявки на реєстрацію:
- Яка буде назва ДП (Повна, скорочена, англійською мовою)?
- Де буде місцезнаходження ДП (офіс, квартира, кімната)?
- Якими видами діяльності будете займатися?
- Яка буде система оподаткування (прибуток, єдиний податок, ПДВ)?
- Хто буде директором в ДП?
- Форма статуту (модельний, паперовий варіант)?
- Розмір статутного капіталу?
- Чи буде ДП використовувати печатку?
- Телефон для держ. органів?
В послуги входить:
- Консультація з вибору оптимальної схеми роботи.
- Консультація з вибору системи оподаткування.
- Консультація з вибору видів діяльності.
- Супровід підписання документів у нотаріуса
- Відкриття ДП в державній районній адміністрації.
- Оплата за реєстрацію ДП.
- Постановка на облік в держ. органах. (ДФС, пенсійний фонд).
- Подача заяви про взяття на єдиний податок та / або ПДВ в ДФС.
- Супроводження по відкриттю поточного рахункку в банку.
- Комплексне супроводження реєстрації ДП "під ключ".
Які документи ви отримуєте за 1200 грн.:
- Виписка з державного реєстру.
- Статистика.
- Опис з кодом для отримання електронних даних з ЄДР.
- Витяг з реєстру платників єдиного податку та / або ПДВ.
- Наказ про призначення директора.
- Протокол про створення Товариства.
- Повідомлення про прийняття співробітника на роботу.
Супутні послуги:
- Реєстрація касового апарату + 1000 грн.
- Ліцензія на алкоголь та / або тютюн + 1500 грн.
- Виготовлення печатки + 350 грн.
- Реєстрація торгової марки + 600 грн.
- Повідомлення про прийняття співробітника на роботу + 300 грн.
- Надання юридичної адреси + 3000 грн.
- Картки із зразками підписів і відбитком печатки для відкриття рахунку в банку + 500 грн.
Реєстрація змін (перерестрація) ТОВ/ООО:
- Реєстрація зміни засновників ТОВ/ООО. 1200 грн.
- Реєстрація зміни директора ТОВ/ООО. 700 грн.
- Реєстрація зміни юридичної адреси ТОВ/ООО. 1200 грн.
- Реєстрація зміни назви ТОВ/ООО. 1200 грн.
- Реєстрація зміни розміру статутного капіталу ТОВ/ООО. 1200 грн.
- Реєстрація зміни кінцевого бенефіціарного власника. 1200 грн.
- Реєстрація зміни контактних даних. 500 грн.
- Реєстрація зміни прізвища, і / або імені, та / або по батькові учасників. 1200 грн.
- Реєстрація зміни прізвища, і / або імені, та / або по батькові директора. 1200 грн.
- Реєстрація зміни видів діяльності (КВЕД). 1200 грн. (з реєстрацією нового статуту).
- Зміна системи оподаткування. 500 грн.
Реєтрація змін (переєстрація) ФОП/ФЛП/СПД:
- Зміна прізвища, та / або імені, та / або по батькові 500 грн.
- Зміна паспортних даних 500 грн.
- Зміна проживання (місцезнаходження) 500 грн.
- Зміна видів діяльності (КВЕД) 500 грн.
- Зміна системи оподаткування 300 грн.
- Зміна группи єдиного податку 300 грн.
- Зміна контактних даних для держ. органів 300 грн.
- Зміна місця здійснення господарської діяльності 300 грн.
Ліквідація (закриття) ФОП/ФЛП/СПД:
- Супровід перевірки в податковій 3000 грн.
- Без супровіду перевірки в податковій 500 грн.
Ліквідація (закриття) ТОВ / ООО:
- Ліквідація ТОВ за рішенням власників через ліквідаційну комісію 10 000 грн.
- Альтернативна (експрес) ліквідація через продаж корпоративних прав 7000 грн.
- Ліквідація через банкрутство (ціна договірна).
Часто замовляють:
- Реєстрація ФОП / ФОП / СПД / ІП / ПП / ПП 600 грн.
- Реєстрація Благодійного фонду 3000 грн.
- Реєстрація Громадської організації 3000 грн.
- Реєстрація Приватного підприємства 1200 грн.
- Реєстрація філії 1200 грн.
- Ліцензія на роздрібну торгівлю алкоголем 1500 грн.
- Ліцензія на роздрібну торгівлю тютюном 1500 грн.
- Ліцензія на роздрібну торгівлю пивом 1500 грн.
- Ліцензія на роздрібну торгівлю сидром 1500 грн.
- Ліцензія на будівельну діяльність (ціна договірна)
- Ліцензія на охоронну діяльність 5000 грн.
- Ліцензія на медичну практику 6000 грн.
- Ліцензія на туроператорську діяльність 2000 грн.
- Бухгалтерія (ціна договірна)
- Договірна робота (ціна договірна)
Компанія StartCompany має у своєму арсеналі різні варіанти роботи з клієнтами:
- Оформлення за заявкою клієнта повного пакета необхідних для реєстрації юридичної особи або ФОП пакета документів для самостійного подання в реєстраційний орган на території України. Цей варіант найбільш зручний для іноземних громадян, які зареєструють свій бізнес за місцем проживання.
- На підставі довіренності спеціалісти компанії StartCompany самостійно здійснюють реєстрацію «під ключ», без участі заявника.
Як отримати більше інформації про послугу:
Телефонуйте нам за телефоном: (063) 625 24 18; (068) 214 53 63; (095) 792 80 65.
Зв'яжіться з нами по електронній пошті: startcompanies@gmail.com
Приїжджайте до нас в офіс: місто Київ, вулиця Дегтярівська 33 А.