Реєстрація приватного підприємства Київ, ціна: 1400 грн. + нотаріальні послуги.
Ви отримаєте повний пакет документів для старту Вашого бізнесу.
Реєстрація ПП на території Києва та Київської області.
Є в наявності готові компанії (фірми) з ліцензіями, компанії з ПДВ.
Реєстрація ПП в місті Києві без поїздки в податкову. Підготовку, подачу та отримання документів берем на себе. Допоможемо в вирішенні Ваших питань. ТЕЛЕФОНУЙТЕ!
ВСЕ ВКЛЮЧЕНО. Дивитись, що саме ми пропонуємо за цю ціну в розділі "Які документи ви отримуєте".
Визначення в українському законодавстві:
Приватне підприємство ( далі - ПП, на російській мові - ЧП) — юридична особа, що діє на основі приватної власності одного або кількох громадян, іноземців або осіб без громадянства та його (їх) праці чи з використанням найманої праці (ст. 113 Господарського кодексу). Приватним є також підприємство, що діє на основі приватної власності суб'єкта господарювання — юридичної особи. Закон не висуває будь-яких вимог до мінімального статутного капіталу приватного товариства. Структура корпоративного управління і режим майна приватного підприємства визначаються його засновником на власний розсуд.
Особливістю приватного підприємства як організаційно-правової форми юридичної особи є можливість власника безпосередньо здійснювати свої права щодо управління підприємством (ч. 2 ст. 65 ГК України)[1].З цього впливає можливість легітимного покладення на учасника приватного підприємства обов'язків виконавчого органу юридичної особи на безоплатній основі у випадку призупинення діяльності підприємства.
Термін реєстрації ПП/ЧП:
Підготовка документів ПП/ЧП та внесення інформації в державний реєстр - 1 день.
Отримання повного пакету документів (під ключ) - 3 дні.
Необхідні від Вас документи:
- Копія паспорту.
- Копія ідентифікаційного коду.
Це важливо! Читайте уважно, за що ви платите свої гроші, і які документи (послуги) ви в кінцевому підсумку отримуєте. Наша компанія забезпече реєстрацію ПП/ЧП (фірми) в обіцяний термін, за чесними тарифами, без накруток і прихованих платежів.
Схема роботи:
- Ви замовляєте дзвінок або телефонуйте нам по телефону.
- Наші юристи відправляють заявку Вам на пошту.
- Ви відправляєте копії документів, плюс заповнену заявку, нам на пошту.
- Ви приїжджаєте в офіс для підписання та нотаріального посвідчення документів.
- Укладаємо договір на надання юридичних послуг.
- Наша компанія реєструє компанію "під ключ".
- Ви забираєте документи у зручний для Вас час.
Наші переваги:
- Грамотні консультації;
- Наші клієти обслуговуються без черги;
- Повний супровід бізнесу;
- Ми на зв'язку з нашими клієнтами 24/7
- Оформлення в день звернення;
- Адекватні ціни;
- Оперативність вирішення поставлених завдань;
- Конфіденційність комерційної таємниці;
- Індивідуальний підхід до кожного клієнта;
- Нам довіряють, як українські, так і іноземні компанії;
- Ви платите за повний пакет документів, а не за окремі довідки.
Інформація для формування заявки на реєстрацію:
- Якою буде назва ПП (Повна, скорочена, англійською мовою)?
- Де буде місцезнаходження ПП (офіс, квартира, кімната)?
- Склад засновників (власників) та розмір їх часток?
- Якими видами діяльності будете займатися?
- Яка буде система оподаткування (прибуток, єдиний податок, ПДВ)?
- Хто буде директором в ПП?
- Форма статуту (модельний, паперовий варіант)?
- Розмір статутного капіталу?
- Чи буде ПП використовувати печатку?
- Телефон для держ. органів?
В послуги входить:
- Консультація з вибору оптимальної схеми роботи.
- Консультація з вибору системи оподаткування.
- Консультація з вибору видів діяльності.
- Супровід підписання документів у нотаріуса
- Відкриття ПП в державній районній адміністрації.
- Оплата за реєстрацію ПП.
- Постановка на облік в держ. органах. (ДФС, пенсійний фонд).
- Подача заяви про взяття на єдиний податок та / або ПДВ в ДФС.
- Супроводження по відкриттю поточного рахункку в банку.
- Комплексне супроводження реєстрації ПП "під ключ".
Які документи ви отримуєте:
- Виписка з державного реєстру.
- Статистика.
- Опис з кодом для отримання електронних даних з ЄДР.
- Витяг з реєстру платників єдиного податку та / або ПДВ.
- Наказ про призначення директора.
- Рішення власника про створення приватного підприємства.
- Повідомлення про прийняття співробітника на роботу.
Супутні послуги:
- Реєстрація касового апарату
- Ліцензія на алкоголь та / або тютюн
- Виготовлення печатки
- Реєстрація торгової марки
- Надання юридичної адреси
- Картки із зразками підписів і відбитком печатки для відкриття рахунку в банку
- Ведення бухгалтерського обліку
- Отримання електроних ключів
Компанія StartCompany має у своєму арсеналі різні варіанти роботи з клієнтами:
- Оформлення за заявкою клієнта повного пакета необхідних для реєстрації юридичної особи або ФОП пакета документів для самостійного подання в реєстраційний орган на території України. Цей варіант найбільш зручний для іноземних громадян, які зареєструють свій бізнес за місцем проживання.
- На підставі довіренності спеціалісти компанії StartCompany самостійно здійснюють реєстрацію «під ключ», без участі заявника.
Як отримати більше інформації про послугу:
Телефонуйте Нам за телефоном: (063) 625 24 18; (068) 214 53 63; (095) 792 80 65.
Зв'яжіться з нами по електронній пошті: startcompanies@gmail.com
Приїжджайте до нас в офіс: місто Київ, вулиця Дегтярівська 33 А.
Пошукові запити:
реєстрація ПП Київ, реєстрація приватного підприємтсва, відкрити приватне підприємство Київ ПІД КЛЮЧ, скільки коштує відкрити ПП у Києві, відкрити приватне підприємство, що необхідно для реєстрації ПП/ЧП, ціна реєстрації приватнного підприємства