X
  • пн.-пт. с 9.10 до 18.00
arrow back

Реєстрація приватного підприємства

Реєстрація приватного підприємства

Меню услуг

Реєстрація приватного підприємства Київ, ціна: 1400 грн. + нотаріальні послуги.

Ви отримаєте повний пакет документів для старту Вашого бізнесу.

Реєстрація ПП на території Києва та Київської області.

Є в наявності готові компанії (фірми) з ліцензіями, компанії з ПДВ.

Реєстрація ПП в місті Києві без поїздки в податкову. Підготовку, подачу та отримання документів берем на себе. Допоможемо в вирішенні Ваших питань. ТЕЛЕФОНУЙТЕ!

ВСЕ ВКЛЮЧЕНО. Дивитись, що саме ми пропонуємо за цю ціну в розділі "Які документи ви отримуєте".


Визначення в українському законодавстві:

Приватне підприємство ( далі - ПП, на російській мові - ЧП) — юридична особа, що діє на основі приватної власності одного або кількох громадян, іноземців або осіб без громадянства та його (їх) праці чи з використанням найманої праці (ст. 113 Господарського кодексу). Приватним є також підприємство, що діє на основі приватної власності суб'єкта господарювання — юридичної особи. Закон не висуває будь-яких вимог до мінімального статутного капіталу приватного товариства. Структура корпоративного управління і режим майна приватного підприємства визначаються його засновником на власний розсуд.

Особливістю приватного підприємства як організаційно-правової форми юридичної особи є можливість власника безпосередньо здійснювати свої права щодо управління підприємством (ч. 2 ст. 65 ГК України)[1].З цього впливає можливість легітимного покладення на учасника приватного підприємства обов'язків виконавчого органу юридичної особи на безоплатній основі у випадку призупинення діяльності підприємства.


Термін реєстрації ПП/ЧП:

Підготовка документів ПП/ЧП та внесення інформації в державний реєстр - 1 день.

Отримання повного пакету документів (під ключ) - 3 дні.


Необхідні від Вас документи:

  1. Копія паспорту.
  2. Копія ідентифікаційного коду.

Це важливо! Читайте уважно, за що ви платите свої гроші, і які документи (послуги) ви в кінцевому підсумку отримуєте. Наша компанія забезпече реєстрацію ПП/ЧП (фірми) в обіцяний термін, за чесними тарифами, без накруток і прихованих платежів.


Схема роботи:

  1. Ви замовляєте дзвінок або телефонуйте нам по телефону.
  2. Наші юристи відправляють заявку Вам на пошту.
  3. Ви відправляєте копії документів, плюс заповнену заявку, нам на пошту.
  4. Ви приїжджаєте в офіс для підписання та нотаріального посвідчення документів.
  5. Укладаємо договір на надання юридичних послуг.
  6. Наша компанія реєструє компанію "під ключ".
  7. Ви забираєте документи у зручний для Вас час.

Наші переваги:

  1. Грамотні консультації;
  2. Наші клієти обслуговуються без черги;
  3. Повний супровід бізнесу;
  4. Ми на зв'язку з нашими клієнтами 24/7
  5. Оформлення в день звернення;
  6. Адекватні ціни;
  7. Оперативність вирішення поставлених завдань;
  8. Конфіденційність комерційної таємниці;
  9. Індивідуальний підхід до кожного клієнта;
  10. Нам довіряють, як українські, так і іноземні компанії;
  11. Ви платите за повний пакет документів, а не за окремі довідки.

Інформація для формування заявки на реєстрацію:

  1. Якою буде назва ПП (Повна, скорочена, англійською мовою)?
  2. Де буде місцезнаходження ПП (офіс, квартира, кімната)?
  3. Склад засновників (власників) та розмір їх часток?
  4. Якими видами діяльності будете займатися?
  5. Яка буде система оподаткування (прибуток, єдиний податок, ПДВ)?
  6. Хто буде директором в ПП?
  7. Форма статуту (модельний, паперовий варіант)?
  8. Розмір статутного капіталу?
  9. Чи буде ПП використовувати печатку?
  10. Телефон для держ. органів?

В послуги входить:

  1. Консультація з вибору оптимальної схеми роботи.
  2. Консультація з вибору системи оподаткування.
  3. Консультація з вибору видів діяльності.
  4. Супровід підписання документів у нотаріуса
  5. Відкриття ПП в державній районній адміністрації.
  6. Оплата за реєстрацію ПП.
  7. Постановка на облік в держ. органах. (ДФС, пенсійний фонд).
  8. Подача заяви про взяття на єдиний податок та / або ПДВ в ДФС.
  9. Супроводження по відкриттю поточного рахункку в банку.
  10. Комплексне супроводження реєстрації ПП "під ключ".

Які документи ви отримуєте:

  1. Виписка з державного реєстру.
  2. Статистика.
  3. Опис з кодом для отримання електронних даних з ЄДР.
  4. Витяг з реєстру платників єдиного податку та / або ПДВ.
  5. Наказ про призначення директора.
  6. Рішення власника про створення приватного підприємства.
  7. Повідомлення про прийняття співробітника на роботу.

Супутні послуги:   

  1. Реєстрація касового апарату 
  2. Ліцензія на алкоголь та / або тютюн 
  3. Виготовлення печатки 
  4. Реєстрація торгової марки 
  5. Надання юридичної адреси 
  6. Картки із зразками підписів і відбитком печатки для відкриття рахунку в банку 
  7. Ведення бухгалтерського обліку
  8. Отримання електроних ключів

Компанія StartCompany має у своєму арсеналі різні варіанти роботи з клієнтами:

  1. Оформлення за заявкою клієнта повного пакета необхідних для реєстрації юридичної особи або ФОП пакета документів для самостійного подання в реєстраційний орган на території України. Цей варіант найбільш зручний для іноземних громадян, які зареєструють свій бізнес за місцем проживання.
  2. На підставі довіренності спеціалісти компанії StartCompany самостійно здійснюють реєстрацію «під ключ», без участі заявника.

Як отримати більше інформації про послугу:

Телефонуйте Нам за телефоном: (063) 625 24 18; (068) 214 53 63; (095) 792 80 65.

Зв'яжіться з нами по електронній пошті: startcompanies@gmail.com

Приїжджайте до нас в офіс: місто Київ, вулиця Дегтярівська 33 А.


Пошукові запити:

реєстрація ПП Київ, реєстрація приватного підприємтсва, відкрити приватне підприємство Київ ПІД КЛЮЧ, скільки коштує відкрити ПП у Києві, відкрити приватне підприємство, що необхідно для реєстрації ПП/ЧП, ціна реєстрації приватнного підприємства

-->