Ціна: 750 грн.
Нотаріальні послуги:
Переклад закордонного паспорту - 300 грн.
Довіренність - 400 грн.
Ви отримаєте повний пакет документів.
Отримання ідентифікаційного коду для іноземця на території Києва та Київської області.
Отримання ідентифікаційного коду для іноземця в місті Києві без поїздки в податкову. Підготовку, подачу та отримання документів берем на себе. Допоможемо в вирішенні ваших питань.
Звільнимо від зайвої рутини і державної бюрократії. Всього один дзвінок і один візит до нотаріуса.
ВСЕ ВКЛЮЧЕНО. Дивитись, що саме ми пропонуємо за цю ціну в розділі "Які документи ви отримуєте".
ПОТРІБНА КОНСУТЬТАЦІЯ. ТЕЛЕФОНУЙТЕ!
Термін отримання ідентифікаційного коду:
Ми називаємо реальні терміни і гарантуємо результат.
Підготовка документів та внесення інформації в державний реєстр - 3 дні.
Необхідні від Вас документи:
- Закордонний паспорт зі штампом в'їзду на територію України.
- Нотаріальний переклад закордонного паспорту на українську мову.
- Довіренність на наших юристів
Це важливо! Читайте уважно, за що ви платите свої гроші, і які документи (послуги) ви в кінцевому підсумку отримуєте. Наша компанія забезпече отримання ідентифікаційного коду для іноземця в обіцяний термін, за чесними тарифами, без накруток і прихованих платежів.
Схема роботи:
- Ви замовляєте дзвінок або телефонуйте нам по телефону.
- Наші юристи відправляють заявку Вам на пошту.
- Відправляєте копії документів, плюс заповнену заявку.
- Ви приїжджаєте в офіс для підписання та нотаріального посвідчення документів.
- Укладаємо договір на надання юридичних послуг.
- Наша компанія забеспече отримання ідентифікаційного коду "під ключ".
- Ви забираєте документи у зручний для Вас час.
- Вітаємо Вас. Ви офіційно ведете свій бізнес.
Чому ми: За 10 років роботи реєстраційна служба і податкова не відмовила в отриманні ідентифікаційного коду для іноземця жодному клієнту з вини нашої компанії. Зателефонувати нам - значить отримати готову компанію або зареєструвати нову компанію "з нуля", без ризиків, у встановлений термін і з упевненістю в тому, що в подальшому у Вас не виникне проблем з державними органами.
Наші переваги:
- Грамотні консультації;
- Наші клієти обслуговуються без черги;
- Повний супровід бізнесу;
- Ми на зв'язку з нашими клієнтами 24/7
- Оформлення в день звернення;
- Адекватні ціни;
- Оперативність вирішення поставлених завдань;
- Конфіденційність комерційної таємниці;
- Індивідуальний підхід до кожного клієнта;
- Нам довіряють, як українські, так і іноземні компанії;
- Ви платите за повний пакет документів, а не за окремі довідки;
- Нотаріус присутній з нами в одному офісі;
- Не нав'язуємо додаткові послуги;
- Швидка та якісна реалізація проектів і замовлення;
- Ми завжди стежимо за змінами в законодавстві, щоб правильно вирішити поставлені завдання.
Що ви отримаєте за 750 грн:
- Ідентифікаційний код.
Нагадуємо! Потрібно обов'язково привести статут ТОВ у відповідність, в зв'язку з новим законом "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" до 18.06.19 року.
Ми не тільки займаємося реєстрацією ТОВ (фірм), а й великим спектром додаткових послуг, які необхідні для ведення вашої підприємницької діяльності.
Супутні послуги:
- Реєстрація касового апарату 1500 грн.
- Ліцензія на алкоголь та / або тютюн 1500 грн.
- Виготовлення печатки 350 грн.
- Реєстрація торгової марки 1000 грн.
- Повідомлення про прийняття співробітника на роботу 300 грн.
- Надання юридичної адреси 4200 грн.
- Картки із зразками підписів і відбитком печатки для відкриття рахунку в банку 500 грн.
Реєстрація змін (перерестрація) ТОВ/ООО: - Реєстрація зміни засновників ТОВ/ООО. 1400 грн.
- Реєстрація зміни директора ТОВ/ООО. 900 грн.
- Реєстрація зміни юридичної адреси ТОВ/ООО. 1400 грн.
- Реєстрація зміни назви ТОВ/ООО. 1400 грн.
- Реєстрація зміни розміру статутного капіталу ТОВ/ООО. 1400 грн.
- Реєстрація зміни кінцевого бенефіціарного власника. 1400 грн.
- Реєстрація зміни контактних даних. 600 грн.
- Реєстрація зміни прізвища, і / або імені, та / або по батькові учасників. 1400 грн.
- Реєстрація зміни прізвища, і / або імені, та / або по батькові директора. 900 грн.
- Реєстрація зміни видів діяльності (КВЕД). 1400 грн. (з реєстрацією нового статуту).
- Зміна системи оподаткування. 600 грн.
Реєтрація змін (переєстрація) ФОП/ФЛП/СПД:
- Зміна прізвища, та / або імені, та / або по батькові 900 грн.
- Зміна паспортних даних 900 грн.
- Зміна проживання (місцезнаходження) 900 грн.
- Зміна видів діяльності (КВЕД) 900 грн.
- Зміна системи оподаткування 600 грн.
- Зміна группи єдиного податку 600 грн.
- Зміна контактних даних для держ. органів 600 грн.
- Зміна місця здійснення господарської діяльності 600 грн.
Ліквідація (закриття) ФОП/ФЛП/СПД:
- Супровід перевірки в податковій 3000 грн.
- Без супровіду перевірки в податковій 500 грн.
Ліквідація (закриття) ТОВ/ООО:
- Ліквідація ТОВ за рішенням власників через ліквідаційну комісію 10 000 грн.
Часто замовляють:
- Реєстрація ФОП/ФЛП/СПД/ІП/ПП/ПП 900 грн.
- Реєстрація Благодійного фонду 3000 грн.
- Реєстрація Громадської організації 3000 грн.
- Реєстрація Приватного підприємства 1400 грн.
- Реєстрація філії 1400 грн.
- Реєстрація дочірнього підприємства 1400 грн.
- Реєстрація холдингу (ціна договірна).
- Реєстрація фермерського господарства (ціна договірна).
- Реєстрація об'єднань підприємств (ціна договірна).
- Реєстрація акціонерного товариства (ціна договірна).
- Реєстрація ТДВ/ОДО 1400 грн.
- Реєстрація представництв (ціна договірна).
- Реорганізація підприємств (ціна договірна).
- Реєстрація школи 1400 грн.
- Реєстрація дитячого садка 1400 грн.
- Бухгалтерія (ціна договірна).
- Договірна робота (ціна договірна).
Які ліцензії часто замовляють:
- Ліцензія на роздрібну торгівлю алкоголем 1500 грн.
- Ліцензія на роздрібну торгівлю тютюном 1500 грн.
- Ліцензія на роздрібну торгівлю пивом 1500 грн.
- Ліцензія на роздрібну торгівлю сидром 1500 грн.
- Ліцензія на роздрібну торгівлю перрі 1500 грн.
- Ліцензія на оптову торгівлю алкоголем (ціна договірна).
- Ліцензія на оптову торгівлю тютюном (ціна договірна).
- Ліцензія на оптову торгівлю пивом (ціна договірна).
- Ліцензія на оптову торгівлю сидром (ціна договірна).
- Ліцензія на оптову торгівлю перрі (ціна договірна).
- Ліцензія на будівельну діяльність (ціна договірна).
- Ліцензія на охоронну діяльність 6000 грн.
- Ліцензія на медичну практику 8000 грн.
- Ліцензія на туроператорську діяльність 3000 грн.
Для іноземців:
- Отримання ідентифікаційного податкового номеру.
- Посвідка на постійне проживання.
- Посвідка на тимчасове проживання.
- Дозвіл на працевлаштування в Україні.
- Легалізація докуменів.
- Апостиль на документи
Компанія StartCompany має у своєму арсеналі різні варіанти роботи з клієнтами:
- Оформлення за заявкою клієнта повного пакета необхідних для отримання ідентифікаційного коду для самостійного подання в реєстраційний орган на території України. Цей варіант найбільш зручний для іноземних громадян, які зареєструють свій бізнес за місцем проживання.
- На підставі довіренності спеціалісти компанії StartCompany самостійно здійснюють реєстрацію «під ключ», без участі заявника.
Як отримати більше інформації про послугу:
Телефонуйте Нам за телефоном: (063) 625 24 18; (068) 214 53 63; (095) 792 80 65.
Зв'яжіться з нами по електронній пошті: startcompanies@gmail.com
Приїжджайте до нас в офіс: місто Київ, вулиця Дегтярівська 33 А.