X
  • пн.-пт. с 9.10 до 18.00
arrow back

Зміна директора підприємства

Зміна директора підприємства

Меню услуг

Ціна: 900 грн. + 300 грн. нотаріальні послуги.

Окремо вами оплачується держ. мито в розмірі - 600 грн.

Ви отримаєте повний пакет документів для подальшої роботи.

Реєстрація зміни директора ТОВ/ООО в місті Києві без поїздки в податкову. Підготовку, подачу та отримання документів берем на себе. Допоможемо в вирішенні Ваших питань. 

ВСЕ ВКЛЮЧЕНО. Дивитись, що саме ми пропонуємо за цю ціну в розділі "Які документи ви отримуєте".

ПОТРІБНА КОНСУТЬТАЦІЯ. ТЕЛЕФОНУЙТЕ!


Термін реєстрації зміни директора ТОВ/ООО:

Підготовка документів ТОВ/ООО та внесення інформації в державний реєстр - 1 день.

Отримання повного пакету документів (під ключ) - 3 дні.


Необхідні від Вас документи:

  1. Копія чинного статуту.
  2. Копії паспорту та ідентифікаційного коду нового директора.
  3. Копія виписки з державного реєстру.

Це важливо! Читайте уважно, за що ви платите свої гроші, і які документи (послуги) ви в кінцевому підсумку отримуєте. Наша компанія забезпече реєстрацію зміни директора ТОВ (фірми) в обіцяний термін, за чесними тарифами, без накруток і прихованих платежів.


Схема роботи:

  1. Ви замовляєте дзвінок або телефонуйте нам по телефону.
  2. Наші юристи відправляють заявку Вам на пошту.
  3. Ви приїжджаєте в офіс для підписання та нотаріального посвідчення документів.
  4. Укладаємо договір на надання юридичних послуг.
  5. Наша компанія реєструє зміну директора "під ключ".
  6. Ви забираєте документи у зручний для Вас час.

Наші переваги:

  1. Грамотні консультації;
  2. Наші клієти обслуговуються без черги;
  3. Повний супровід бізнесу;
  4. Ми на зв'язку з нашими клієнтами 24/7
  5. Оформлення в день звернення;
  6. Адекватні ціни;
  7. Оперативність вирішення поставлених завдань;
  8. Конфіденційність комерційної таємниці;
  9. Індивідуальний підхід до кожного клієнта;
  10. Нам довіряють, як українські, так і іноземні компанії;
  11. Ви платите за повний пакет документів, а не за окремі довідки;
  12. Нотаріус присутній з нами в одному офісі;
  13. Не нав'язуємо додаткові послуги;
  14. Швидка та якісна реалізація проектів і замовлення;
  15. Ми завжди стежимо за змінами в законодавстві, щоб правильно вирішити поставлені завдання.

В послуги входить:

  1. Консультація з питань що стосуються зміни директора.
  2. Підготовка всіх документів за цією послугою.
  3. Організація підписання документів (протокол) у нотаріуса.
  4. Реєстрація у державній районній адміністрації.
  5. Постановка на облік в держ. органах.
  6. Подання повідомлення про найманого працівника.

Які документи ви отримуєте за 900 грн:

  1. Нова виписка з державного реєстру.
  2.  Опис з кодом для отримання електронних даних з ЄДР.
  3. Протокол про зміну директора Товариства.
  4.  Статистика.
  5.  Повідомлення про прийняття найманого працівника.
  6.  Наказ про прийняття на роботу нового директора.

Що потрібно зробити директору після реєстрації ТОВ:

  1. Отримати нові електронні ключі в податковій (це може зробити директор тільки особисто).
  2. Підписати картки із зразками підписів і відбитком печатки для банку.
  3. Відкрити реквізити рахунку в банку.

Нагадуємо! Потрібно обов'язково привести статут ТОВ у відповідність, в зв'язку з новим законом "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" до 18.06.19 року.


Супутні послуги:

  1. Реєстрація касового апарату 1500 грн.
  2. Ліцензія на алкоголь та / або тютюн 1500 грн.
  3. Виготовлення печатки 350 грн.
  4. Реєстрація торгової марки 1000 грн.
  5. Надання юридичної адреси 4200 грн.
  6. Картки із зразками підписів і відбитком печатки для відкриття рахунку в банку 500 грн.

Реєстрація змін (перереєстрація) ТОВ/ООО:

  1. Реєстрація зміни засновників ТОВ/ООО. 1400 грн.
  2. Реєстрація зміни директора ТОВ/ООО. 900 грн.
  3. Реєстрація зміни юридичної адреси ТОВ/ООО. 1400 грн.
  4. Реєстрація зміни назви ТОВ/ООО. 1400 грн.
  5. Реєстрація зміни розміру статутного капіталу ТОВ/ООО. 1400 грн.
  6. Реєстрація зміни кінцевого бенефіціарного власника. 1400 грн.
  7. Реєстрація зміни контактних даних. 600 грн.
  8. Реєстрація зміни прізвища, і / або імені, та / або по батькові учасників. 1400 грн.
  9. Реєстрація зміни прізвища, і / або імені, та / або по батькові директора. 900 грн.
  10. Реєстрація зміни видів діяльності (КВЕД). 1400 грн. (з реєстрацією нового статуту).
  11. Зміна системи оподаткування. 600 грн.

Реєтрація змін (переєстрація) ФОП/ФЛП/СПД:

  1. Зміна прізвища, та / або імені, та / або по батькові 900 грн.
  2. Зміна паспортних даних 900 грн.
  3. Зміна проживання (місцезнаходження) 900 грн.
  4. Зміна видів діяльності (КВЕД) 900 грн.
  5. Зміна системи оподаткування 600 грн.
  6. Зміна группи єдиного податку 600 грн.
  7. Зміна контактних даних для держ. органів 600 грн.
  8. Зміна місця здійснення господарської діяльності 600 грн.

Ліквідація (закриття) ТОВ/ООО:

  1. Ліквідація ТОВ за рішенням власників через ліквідаційну комісію 10000 грн.

Ліквідація (закриття) ФОП/ФЛП/СПД:

  1. Супровід перевірки в податковій 3000 грн.
  2. Без супровіду перевірки в податковій 500 грн.

Часто замовляють:

  1. Реєстрація ФОП/ФЛП/СПД/ІП/ПП/ПП 900 грн.
  2. Реєстрація Благодійного фонду 3000 грн.
  3. Реєстрація Громадської організації 3000 грн.
  4. Реєстрація Приватного підприємства 1400 грн.
  5. Реєстрація філії 1400 грн.
  6. Реєстрація дочірнього підприємства 1400 грн.
  7. Реєстрація холдингу (ціна договірна).
  8. Реєстрація фермерського господарства (ціна договірна).
  9. Реєстрація об'єднань підприємств (ціна договірна).
  10. Реєстрація акціонерного товариства (ціна договірна).
  11. Реєстрація ТДВ/ОДО 1400 грн.
  12. Реєстрація представництв (ціна договірна).
  13. Реорганізація підприємств (ціна договірна).
  14. Реєстрація школи 1400 грн.
  15. Реєстрація дитячого садка 1400 грн.
  16. Бухгалтерія (ціна договірна).
  17. Договірна робота (ціна договірна).

Які ліцензії часто замовляють:

  1. Ліцензія на роздрібну торгівлю алкоголем 1500 грн.
  2. Ліцензія на роздрібну торгівлю тютюном 1500 грн.
  3. Ліцензія на роздрібну торгівлю пивом 1500 грн.
  4. Ліцензія на роздрібну торгівлю сидром 1500 грн.
  5. Ліцензія на роздрібну торгівлю перрі 1500 грн.
  6. Ліцензія на оптову торгівлю алкоголем (ціна договірна).
  7. Ліцензія на оптову торгівлю тютюном (ціна договірна).
  8. Ліцензія на оптову торгівлю пивом (ціна договірна).
  9. Ліцензія на оптову торгівлю сидром (ціна договірна).
  10. Ліцензія на оптову торгівлю перрі 1500 грн.
  11. Ліцензія на будівельну діяльність (ціна договірна).
  12. Ліцензія на охоронну діяльність 6000 грн.
  13. Ліцензія на медичну практику 8000 грн.
  14. Ліцензія на туроператорську діяльність 3000 грн.

Для іноземців:

  1. Отримання ідентифікаційного податкового номеру.
  2. Посвідка на постійне проживання.
  3. Посвідка на тимчасове проживання.
  4. Дозвіл на працевлаштування в Україні.
  5. Легалізація докуменів.
  6. Апостиль на документи.

Компанія StartCompany має у своєму арсеналі різні варіанти роботи з клієнтами:

  1. Оформлення за заявкою клієнта повного пакета необхідних для реєстрації зміни директора юридичної особи  пакета документів для самостійного подання в реєстраційний орган на території України. Цей варіант найбільш зручний для іноземних громадян, які зареєструють свій бізнес за місцем проживання.
  2. На підставі довіренності спеціалісти компанії StartCompany самостійно здійснюють реєстрацію зміни директора юридичної особи «під ключ», без участі заявника.


Рубрика "Питання - відповідь".

1. Чи потрібно при зміні директора міняти банківський рахунок?

При зміні директора потрібно змінити дані на нового директора, і подати відповідний пакет документів  в банк(картки із зразками підписів, протокол про зміну директора, наказ про призначення директора).

2. Чи потрібно повідомляти податкову про зміну директора?

При зміні директора в компанії потрібно за день до подачі в реєстраційну службу документів, подати до податкової повідомлення про прийняття нового співробітника на роботу.

3. Чи потрібно міняти електронні ключі для здачі звітності при зміні директора?

Відповідь Так. І зробити це потрібно відразу після проведення змін в реєстраційній службі.


Як отримати більше інформації про послугу:

Телефонуйте нам за телефоном: (063) 625 24 18; (068) 214 53 63; (095) 792 80 65.

Зв'яжіться з нами по електронній пошті: startcompanies@gmail.com

Приїжджайте до нас в офіс: місто Київ, вулиця Дегтярівська 33 А.

-->