X
  • пн.-пт. с 9.10 до 18.00
arrow back

Виключення учасника з ТОВ

Виключення учасника з ТОВ

Меню услуг

Ціна: 1400 грн. + 700 грн. нотаріальні послуги.

Ви отримаєте повний пакет документів для старту вашого бізнесу.

Реєстрація ТОВ/ООО на території Києва та Київської області.

Є в наявності готові компанії (фірми) з ліцензіями, компанії з ПДВ. Пропонуємо юридичні адреси.

Реєстрація ТОВ/ООО в місті Києві без поїздки в податкову. Підготовку, подачу та отримання документів берем на себе. Допоможемо в вирішенні ваших питань.

Звільнимо від зайвої рутини і державної бюрократії. Всього один дзвінок і один візит до нотаріуса.

ВСЕ ВКЛЮЧЕНО. Дивитись, що саме ми пропонуємо за цю ціну в розділі "Які документи ви отримуєте".

ПОТРІБНА КОНСУТЬТАЦІЯ. ТЕЛЕФОНУЙТЕ!


Визначення в українському законодавстві:

Товариство з обмеженою відповідальністю (далі ТОВ/ООО) є засноване одним або кількома особами товариство, статутний капітал якого поділений на частки. Учасники ТОВ/ООО не відповідають за його зобов'язаннями і несуть ризик збитків, пов'язаних з діяльністю товариства, у межах вартості своїх вкладів.

Термін реєстрації ТОВ/ООО:

Підготовка документів ТОВ/ООО та внесення інформації в державний реєстр - 1 день.

Отримання повного пакету документів (під ключ) - 3 дні.


Необхідні від Вас документи:

  1. Копія паспорту та коду засновника.
  2. Копія паспорту та коду директора.
  3. Якщо засновник - іноземна юридична особа, необхідно надати виписку з торговельного, банківського, судового реєстрів країни походження юридичної особи.
  4. Якщо засновник - іноземний громадянин, необхідно надати нотаріально завірений переклад паспорту.

Це важливо! Читайте уважно, за що ви платите свої гроші, і які документи (послуги) ви в кінцевому підсумку отримуєте. Наша компанія забезпече реєстрацію ТОВ (фірми) в обіцяний термін, за чесними тарифами, без накруток і прихованих платежів.


Схема роботи:

  1. Ви замовляєте дзвінок або телефонуйте нам по телефону.
  2. Наші юристи відправляють заявку Вам на пошту.
  3. Відправляєте копії документів, плюс заповнену заявку.
  4. Ви приїжджаєте в офіс для підписання та нотаріального посвідчення документів.
  5. Укладаємо договір на надання юридичних послуг.
  6. Наша компанія реєструє компанію "під ключ".
  7. Ви забираєте документи у зручний для Вас час.
  8. Вітаємо Вас. Ви офіційно ведете свій бізнес.

Наші переваги:

  1. Грамотні консультації;
  2. Наші клієти обслуговуються без черги;
  3. Повний супровід бізнесу;
  4. Ми на зв'язку з нашими клієнтами 24/7
  5. Оформлення в день звернення;
  6. Адекватні ціни;
  7. Оперативність вирішення поставлених завдань;
  8. Конфіденційність комерційної таємниці;
  9. Індивідуальний підхід до кожного клієнта;
  10. Нам довіряють, як українські, так і іноземні компанії;
  11. Ви платите за повний пакет документів, а не за окремі довідки;
  12. Нотаріус присутній з нами в одному офісі;
  13. Не нав'язуємо додаткові послуги;
  14. Швидка та якісна реалізація проектів і замовлення;
  15. Ми завжди стежимо за змінами в законодавстві, щоб правильно вирішити поставлені завдання.

Інформація для формування заявки на реєстрацію:

  1. Яка буде назва ТОВ (Повна, скорочена, англійською мовою)?
  2. Де буде місцезнаходження ТОВ (офіс, квартира, кімната)?
  3. Склад засновників та розмір їх часток?
  4. Якими видами діяльності будете займатися?
  5. Яка буде система оподаткування (прибуток, єдиний податок, ПДВ)?
  6. Хто буде директором в ТОВ?
  7. Форма статуту (модельний, паперовий варіант)?
  8. Розмір статутного капіталу?
  9. Чи буде ТОВ використовувати печатку?
  10. Телефон для держ. органів?

В послуги входить:

  1. Консультація з вибору оптимальної схеми роботи.
  2. Консультація з вибору системи оподаткування.
  3. Консультація з вибору видів діяльності.
  4. Супровід підписання документів у нотаріуса
  5. Відкриття ТОВ в державній районній адміністрації.
  6. Оплата за реєстрацію ТОВ.
  7. Постановка на облік в держ. органах. (ДФС, пенсійний фонд).
  8. Подача заяви про взяття на єдиний податок та / або ПДВ в ДФС.
  9. Супроводження по відкриттю поточного рахункку в банку.
  10. Комплексне супроводження реєстрації ТОВ "під ключ".

Що ви отримаєте за 1400 грн.:

  1. Виписка з державного реєстру.
  2. Статут ТОВ.
  3. Статистика.
  4. Опис з кодом для отримання електронних даних з ЄДР.
  5. Наказ про призначення директора.
  6. Протокол про створення Товариства.
  7. Витяг з реєстру платників єдиного та/або платника ПДВ.
  8. Знижки та бонуси для постійних клієнтів.
  9. Виготовлення печатки (якщо оформлене замовлення).
  10. Договір оренди (якщо оформлене замовлення на юридичну адресу)

Що потрібно зробити директору після реєстрації ТОВ:

  1. Подати повідомлення про прийняття співробітника (директора) на роботу.
  2. Отримати електронні ключі в податковій (це може зробити директор тільки особисто).
  3. Підписати картки із зразками підписів і відбитком печатки для відкриття рахунку в банку.
  4. Відкрити рахунок в банку.

Часті причини відмов при самостійній реєстрації:

  1. Вибрали неправильну назвау компанії;
  2. Статут не відповідає новому закону;
  3. Реєстраційна форма №1 заповнена неправильно;
  4. Поданий реєстратору неповний пакет документів;
  5. Документи нотаріально не посвідчені;
  6. Листи статуту або протоколу прошиті і пронумеровані неправильно;
  7. Недостовірні реквізити.

Нагадуємо! Потрібно обов'язково привести статут ТОВ у відповідність, в зв'язку з новим законом "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" до 18.06.19 року.

Ми не тільки займаємося реєстрацією ТОВ (фірм), а й великим спектром додаткових послуг, які необхідні для ведення вашої підприємницької діяльності.

Супутні послуги:

  1. Реєстрація касового апарату 1500 грн.
  2. Ліцензія на алкоголь та / або тютюн 1500 грн.
  3. Виготовлення печатки 350 грн.
  4. Реєстрація торгової марки 1000 грн.
  5. Повідомлення про прийняття співробітника на роботу 300 грн.
  6. Надання юридичної адреси 4200 грн.
  7. Картки із зразками підписів і відбитком печатки для відкриття рахунку в банку500 грн.

Реєстрація змін (перерестрація) ТОВ/ООО:
  1. Реєстрація зміни засновників ТОВ/ООО.1400 грн.
  2. Реєстрація зміни директора ТОВ/ООО. 900 грн.
  3. Реєстрація зміни юридичної адреси ТОВ/ООО. 1400 грн.
  4. Реєстрація зміни назви ТОВ/ООО. 1400 грн.
  5. Реєстрація зміни розміру статутного капіталу ТОВ/ООО. 1400 грн.
  6. Реєстрація зміни кінцевого бенефіціарного власника. 1400 грн.
  7. Реєстрація зміни контактних даних. 600 грн.
  8. Реєстрація зміни прізвища, і / або імені, та / або по батькові учасників. 1400 грн.
  9. Реєстрація зміни прізвища, і / або імені, та / або по батькові директора. 900 грн.
  10. Реєстрація зміни видів діяльності (КВЕД). 1400 грн. (з реєстрацією нового статуту).
  11. Зміна системи оподаткування. 600 грн.

Реєтрація змін (переєстрація) ФОП/ФЛП/СПД:

  1. Зміна прізвища, та / або імені, та / або по батькові 900 грн.
  2. Зміна паспортних даних 900 грн.
  3. Зміна проживання (місцезнаходження) 900 грн.
  4. Зміна видів діяльності (КВЕД) 900 грн.
  5. Зміна системи оподаткування 600 грн.
  6. Зміна группи єдиного податку 600 грн.
  7. Зміна контактних даних для держ. органів 600 грн.
  8. Зміна місця здійснення господарської діяльності 600 грн.

Ліквідація (закриття) ФОП/ФЛП/СПД:

  1. Супровід перевірки в податковій 3000 грн.
  2. Без супровіду перевірки в податковій 500 грн.

Ліквідація (закриття) ТОВ/ООО:

  1. Ліквідація ТОВ за рішенням власників через ліквідаційну комісію 10 000 грн.

Часто замовляють:

  1. Реєстрація ФОП/ФЛП/СПД/ІП/ПП/ПП 900 грн.
  2. Реєстрація Благодійного фонду 3000 грн.
  3. Реєстрація Громадської організації 3000 грн.
  4. Реєстрація Приватного підприємства 1400 грн.
  5. Реєстрація філії 1400 грн.
  6. Реєстрація дочірнього підприємства 1400 грн.
  7. Реєстрація холдингу (ціна договірна).
  8. Реєстрація фермерського господарства (ціна договірна).
  9. Реєстрація об'єднань підприємств (ціна договірна).
  10. Реєстрація акціонерного товариства (ціна договірна).
  11. Реєстрація ТДВ/ОДО 1400 грн.
  12. Реєстрація представництв (ціна договірна).
  13. Реорганізація підприємств (ціна договірна).
  14. Реєстрація школи 1400 грн.
  15. Реєстрація дитячого садка 1400 грн.
  16. Бухгалтерія(ціна договірна).
  17. Договірна робота (ціна договірна).

Які ліцензії часто замовляють:

  1. Ліцензія на роздрібну торгівлю алкоголем 1500 грн.
  2. Ліцензія на роздрібну торгівлю тютюном 1500 грн.
  3. Ліцензія на роздрібну торгівлю пивом 1500 грн.
  4. Ліцензія на роздрібну торгівлю сидром 1500 грн.
  5. Ліцензія на роздрібну торгівлю перрі 1500 грн.
  6. Ліцензія на оптову торгівлю алкоголем(ціна договірна).
  7. Ліцензія на оптову торгівлю тютюном (ціна договірна).
  8. Ліцензія на оптову торгівлю пивом (ціна договірна).
  9. Ліцензія на оптову торгівлю сидром (ціна договірна).
  10. Ліцензія на оптову торгівлю перрі (ціна договірна).
  11. Ліцензія на будівельну діяльність (ціна договірна).
  12. Ліцензія на охоронну діяльність 6000 грн.
  13. Ліцензія на медичну практику 8000 грн.
  14. Ліцензія на туроператорську діяльність 3000 грн.

Для іноземців:

  1. Отримання ідентифікаційного податкового номеру.
  2. Посвідка на постійне проживання.
  3. Посвідка на тимчасове проживання.
  4. Дозвіл на працевлаштування в Україні.
  5. Легалізація докуменів.
  6. Апостиль на документи

Компанія StartCompany має у своєму арсеналі різні варіанти роботи з клієнтами:

  1. Оформлення за заявкою клієнта повного пакета необхідних для реєстрації юридичної особи для самостійного подання в реєстраційний орган на території України. Цей варіант найбільш зручний для іноземних громадян, які зареєструють свій бізнес за місцем проживання.
  2. На підставі довіренності спеціалісти компанії StartCompany самостійно здійснюють реєстрацію «під ключ», без участі заявника.

Як отримати більше інформації про послугу:

Телефонуйте Нам за телефоном: (063) 625 24 18; (068) 214 53 63; (095) 792 80 65.

Зв'яжіться з нами по електронній пошті: startcompanies@gmail.com

Приїжджайте до нас в офіс:місто Київ, вулиця Дегтярівська 33 А.

-->