X
  • пн.-пт. с 9.10 до 18.00
arrow back

Реєстрація ТДВ/ОДО

Реєстрація ТДВ/ОДО

Меню услуг

Ціна: ТДВ з ПДВ. за 1200 грн. + 700 грн. нотаріальні послуги.

Ви отримаєте повний пакет документів для старту вашого бізнесу.

Реєстрація ТДВ на території Києва та Київської області.

Є в наявності готові компанії (фірми) з ліцензіями, компанії з ПДВ.

Реєстрація ТДВ в місті Києві без поїздки в податкову. Підготовку, подачу та отримання документів берем на себе. Допоможемо в вирішенні Ваших питань. ТЕЛЕФОНУЙТЕ!

ВСЕ ВКЛЮЧЕНО. Дивитись, що саме ми пропонуємо за цю ціну в розділі "Які документи ви отримуєте".


Термін реєстрації ТДВ/ОДО:

Підготовка документів ТДВ/ОДО та внесення інформації в державний реєстр - 1 день.

Отримання повного пакету документів (під ключ) - 3 дні.


Визначення в українському законодавстві:

Товариство з додатковою відповідальністю (далі ТДВ / ОДО) є товариство, засноване одним або кількома особами, статутний капітал якого розділений на частки, розмір яких визначений статутом. Учасники ТДВ / ОДО солідарно несуть відповідальність за його зобов'язаннями своїм майном в розмірі, який встановлюється статутом товариства.


Необхідні від Вас документи:

  1. Копія паспорту та коду засновника.
  2. Копія паспорту та коду директора.
  3. Якщо засновник - іноземна юридична особа, необхідно надати виписку з торговельного, банківського, судового реєстрів країни походження юридичної особи.
  4. Якщо засновник - іноземний громадянин, необхідно надати нотаріально завірений переклад паспорту.

Це важливо! Читайте уважно, за що ви платите свої гроші, і які документи (послуги) ви в кінцевому підсумку отримуєте. Наша компанія забезпече реєстрацію ТДВ (фірми) в обіцяний термін, за чесними тарифами, без накруток і прихованих платежів.


Схема роботи:

  1. Ви замовляєте дзвінок або телефонуйте нам по телефону.
  2. Наші юристи відправляють заявку Вам на пошту.
  3. Ви відправляєте копії документів, плюс заповнену заявку, нам на пошту.
  4. Ви приїжджаєте в офіс для підписання та нотаріального посвідчення документів.
  5. Укладаємо договір на надання юридичних послуг.
  6. Наша компанія реєструє компанію "під ключ".
  7. Ви забираєте документи у зручний для Вас час.

Наші переваги:

  1. Грамотні консультації;
  2. Наші клієти обслуговуються без черги;
  3. Повний супровід бізнесу;
  4. Ми на зв'язку з нашими клієнтами 24/7
  5. Оформлення в день звернення;
  6. Адекватні ціни;
  7. Оперативність вирішення поставлених завдань;
  8. Конфіденційність комерційної таємниці;
  9. Індивідуальний підхід до кожного клієнта;
  10. Нам довіряють, як українські, так і іноземні компанії;
  11. Ви платите за повний пакет документів, а не за окремі довідки.
  12. Нотаріус присутній з нами в одному офісі.

Інформація для формування заявки на реєстрацію:

  1. Яка буде назва ТДВ (Повна, скорочена, англійською мовою)?
  2. Де буде місцезнаходження ТДВ (офіс, квартира, кімната)?
  3. Склад засновників та розмір їх часток?
  4. Якими видами діяльності будете займатися?
  5. Яка буде система оподаткування (прибуток, єдиний податок, ПДВ)?
  6. Хто буде директором в ТДВ?
  7. Форма статуту (модельний, паперовий варіант)?
  8. Розмір статутного капіталу?
  9. Чи буде ТДВ використовувати печатку?
  10. Телефон для держ. органів?

В послуги входить:

  1. Консультація з вибору оптимальної схеми роботи.
  2. Консультація з вибору системи оподаткування.
  3. Консультація з вибору видів діяльності.
  4. Супровід підписання документів у нотаріуса
  5. Відкриття ТДВ в державній районній адміністрації.
  6. Оплата за реєстрацію ТДВ.
  7. Постановка на облік в держ. органах. (ДФС, пенсійний фонд).
  8. Подача заяви про взяття на єдиний податок та / або ПДВ в ДФС.
  9. Супроводження по відкриттю поточного рахункку в банку.
  10. Комплексне супроводження реєстрації ТДВ "під ключ".

Які документи ви отримуєте за 1200 грн:

  1. Виписка з державного реєстру.
  2. Статут ТДВ.
  3. Статистика.
  4. Опис з кодом для отримання електронних даних з ЄДР.
  5. Наказ про призначення директора.
  6. Протокол про створення Товариства.
  7. Витяг з реєстру платників єдиного та/або платника ПДВ.

Супутні послуги:

  1. Реєстрація касового апарату + 1000 грн.
  2. Ліцензія на алкоголь та / або тютюн + 1500 грн.
  3. Виготовлення печатки + 350 грн.
  4. Реєстрація торгової марки + 600 грн.
  5. Повідомлення про прийняття співробітника на роботу + 300 грн.
  6. Надання юридичної адреси + 3000 грн.
  7. Картки із зразками підписів і відбитком печатки для відкриття рахунку в банку + 500 грн.

Реєстрація змін (перерестрація) ТОВ/ООО:
  1. Реєстрація зміни засновників ТОВ/ООО. 1200 грн.
  2. Реєстрація зміни директора ТОВ/ООО. 700 грн.
  3. Реєстрація зміни юридичної адреси ТОВ/ООО. 1200 грн.
  4. Реєстрація зміни назви ТОВ/ООО. 1200 грн.
  5. Реєстрація зміни розміру статутного капіталу ТОВ/ООО. 1200 грн.
  6. Реєстрація зміни кінцевого бенефіціарного власника. 1200 грн.
  7. Реєстрація зміни контактних даних. 500 грн.
  8. Реєстрація зміни прізвища, і / або імені, та / або по батькові учасників. 1200 грн.
  9. Реєстрація зміни прізвища, і / або імені, та / або по батькові директора. 1200 грн.
  10. Реєстрація зміни видів діяльності (КВЕД). 1200 грн. (з реєстрацією нового статуту).
  11. Зміна системи оподаткування. 500 грн.

Ліквідація (закриття) ТОВ / ООО:

  1. Ліквідація ТОВ за рішенням власників через ліквідаційну комісію 10 000 грн.
  2. Альтернативна (експрес) ліквідація через продаж корпоративних прав 7000 грн.
  3. Ліквідація через банкрутство (ціна договірна).

Часто замовляють:

  1. Реєстрація ФОП / ФОП / СПД / ІП / ПП / ПП 600 грн.
  2. Реєстрація Благодійного фонду 3000 грн.
  3. Реєстрація Громадської організації 3000 грн.
  4. Реєстрація Приватного підприємства 1200 грн.
  5. Реєстрація філії 1200 грн.
  6. Ліцензія на роздрібну торгівлю алкоголем 1500 грн.
  7. Ліцензія на роздрібну торгівлю тютюном 1500 грн.
  8. Ліцензія на роздрібну торгівлю пивом 1500 грн.
  9. Ліцензія на роздрібну торгівлю сидром 1500 грн.
  10. Ліцензія на будівельну діяльність (ціна договірна)
  11. Ліцензія на охоронну діяльність 5000 грн.
  12. Ліцензія на медичну практику 6000 грн.
  13. Ліцензія на туроператорську діяльність 2000 грн.
  14. Бухгалтерія (ціна договірна)
  15. Договірна робота (ціна договірна)

Компанія StartCompany має у своєму арсеналі різні варіанти роботи з клієнтами:

  1. Оформлення за заявкою клієнта повного пакета необхідних для реєстрації юридичної особи або ФОП пакета документів для самостійного подання в реєстраційний орган на території України. Цей варіант найбільш зручний для іноземних громадян, які зареєструють свій бізнес за місцем проживання.
  2. На підставі довіренності спеціалісти компанії StartCompany самостійно здійснюють реєстрацію «під ключ», без участі заявника.

Рубрика "Питання - відповідь".

Чи можна бути власником і директором ТДВ одночасно?

Згідно з українським законодавством, засновник компанії може бути директором ТДВ одночасно, але тільки в одному ТДВ. Надалі, якщо потрібно буде відкривати ще одне ТДВ потрібно взяти другого співзасновника.

Яким повинен бути мінімальний статутний капітал?

Вимог до статутного капіталу немає. Можна заявити навіть 1 гривню.

Якими засобами можна сформувати статутний капітал?

Внеском до статутного капіталу капітал ТДВ можуть бути гроші, майно, цінні папери, інші речі або майнові права чи інші відчужувані права, що мають грошову оцінку.

Хто може бути засновником або учасником ТДВ?

Згідно із законодавством, учасниками або засновниками ТДВ можуть бути фізичні та / або юридичні особи, іноземці та / або іноземні компанії, держава.

Хто може бути директором ТДВ?

Директором ТДВ можуть бути тільки громадяни України або особи, які мають дозвіл на працевлаштування в Україні.

Мінімальна і максимальна кількість учасників в ТДВ?

ТДВ може бути створене однією особою, а максимальна кількість учасників не обмежується.

Які є способи створення і реєстрації ТДВ?

  1. Шляхом створення нового ТДВ.
  2. Шляхом реорганізації, а саме у вигляді злиття, виділення, поділу, приєднання, перетворення діючого ТДВ.
  3. Шляхом примусового поділу.

Чи можна вести діяльність ТДВ на підставі модельного статуту?

ТДВ може діяти на підставі модельного статуту, який затверджено Кабінетом міністрів України. Використання модельного статуту дозволяє спростити процедуру утворення та діяльності товариства, зменшити обсяг документів (немає необхідності окремо затверджувати та завіряти статут). Якщо суб'єкт господарювання створюється та діє на підставі модельного статуту, в рішенні про його створення, яке підписується усіма засновниками, зазначаються відомості про його найменування, мету і предмет господарської діяльності, а також інформація про провадження діяльності на основі модельного статуту.


Як отримати більше інформації про послугу:

Телефонуйте нам за телефоном: (063) 625 24 18; (068) 214 53 63; (095) 792 80 65.

Зв'яжіться з нами по електронній пошті: startcompanies@gmail.com

Приїжджайте до нас в офіс: місто Київ, вулиця Дегтярівська 33 А.

-->