X
  • пн.-пт. с 9.10 до 18.00
arrow back

Ліквідація ФОП/ФЛП/ИП/ЧП/ПП/СПД

Ліквідація ФОП/ФЛП/ИП/ЧП/ПП/СПД

Меню услуг

ЦІНА: 3000 грн. (супроводження перевірки в податковій) + нотаріальні послуги  400 грн.

500 грн. (без супроводження перевірки в податковій) + нотаріальні послуги  400 грн.

Ліквідація ФОП/ФЛП/СПД/ИП/ПП/ЧП в місті Києві та Київській області з представництвом інтересів в податковій. Підготовку, подачу та отримання документів берем на себе. Допоможемо в вирішенні Ваших питань.  ТЕЛЕФОНУЙТЕ!

ВСЕ ВКЛЮЧЕНО. Дивитись, що саме ми пропонуємо за цю ціну в розділі "Які документи ви отримуєте".

Нотаріус присутній з нами в одному офісі.


Термін ліквідації ФОП/ФЛП/СПД/ИП/ПП/ЧП:

Підготовка документів ФОП/ФЛП/СПД та внесення інформації в державний реєстр - 1 день.

Ліквідація (під ключ) - 3 дні.


Необхідні від Вас документи:

  1.  Витяг про реєстрацію.
  2.  Книга обліку доходів.
  3.  Свідоцтво платника єдиного податку та / або платника ПДВ.
  4.  Довідка про закриття рахунку в банку.
  5.  Первинна бухгалтерія (договори, акти виконаних робіт).
  6.  Виписки з банку про рух грошових коштів.
  7.  Довіреність на наших співробітників.

Це важливо! Читайте уважно, за що ви платите свої гроші, і які документи (послуги) ви в кінцевому підсумку отримуєте. Наша компанія забезпече ліквідацію ФОП/ФЛП/СПД/ИП/ПП/ЧП в обіцяний термін, за чесними тарифами, без накруток і прихованих платежів.


Схема роботи:

  1. Ви замовляєте дзвінок або телефонуйте нам по телефону.
  2. Наші юристи відправляють заявку Вам на пошту.
  3. Ви приїжджаєте в офіс для підписання та нотаріального посвідчення документів.
  4. Укладаємо договір на надання юридичних послуг.
  5. Оплачуєте за надання послуги (наявність готівкового чи безготівкового розрахунку).
  6. Наша компанія закриває  фізичну особу - підприємця "під ключ".
  7. Ви забираєте документи у зручний для Вас час.

В послуги входить:

  1.  Подача заяви державному реєстратору.
  2.  Закриття рахунку в банку.
  3.  Здача звітності в податкову.
  4.  Перевірка сплати податків в державній фіскальної службі України.
  5.  Проходження перевірки в державній фіскальної службі України.

Які документи ви отримуєте за 3000 грн.:

  1. Повідомлення від державного реєстратора про закриття СПД (ФОП).
  2. Довідка про відсутність заборгованості перед ДФС.
  3. Довідка про відсутність заборгованості перед пенсійним фондом.
  4. Акт перевірки з державної фіскальної служби України.
  5. Акт перевірки з пенсійного фонду.

Супутні послуги:

  1. Реєстрація касового апарату 1500 грн.
  2. Ліцензія на алкоголь та / або тютюн  1500 грн.
  3. Виготовлення печатки 350 грн.
  4. Реєстрація торгової марки  1000 грн.

Реєтрація змін (переєстрація) ФОП/ФЛП/СПД/ИП/ПП/ЧП:

  1. Зміна прізвища, та / або імені, та / або по батькові 900 грн.
  2. Зміна паспортних даних 900 грн.
  3. Зміна проживання (місцезнаходження)  900 грн.
  4. Зміна видів діяльності (КВЕД) 900 грн.
  5. Зміна системи оподаткування 500 грн.
  6. Зміна группи єдиного податку 500 грн.
  7. Зміна контактних даних для держ. органів 300 грн.
  8. Зміна місця здійснення господарської діяльності 500 грн.


Реєстрація змін (перереєстрація) ТОВ/ПП:

  1. Реєстрація зміни засновників ТОВ/ПП. 1200 грн.
  2. Реєстрація зміни директора ТОВ/ПП. 700 грн.
  3. Реєстрація зміни юридичної адреси ТОВ/ПП. 1200 грн.
  4. Реєстрація зміни назви ТОВ/ПП. 1200 грн.
  5. Реєстрація зміни розміру статутного капіталу ТОВ/ПП. 1200 грн.
  6. Реєстрація зміни кінцевого бенефіціарного власника. 1200 грн.
  7. Реєстрація зміни контактних даних. 500 грн.
  8. Реєстрація зміни прізвища, і / або імені, та / або по батькові учасників. 1200 грн.
  9. Реєстрація зміни прізвища, і / або імені, та / або по батькові директора. 1200 грн.
  10. Реєстрація зміни видів діяльності (КВЕД). 1200 грн. (з реєстрацією нового статуту).
  11. Зміна системи оподаткування. 500 грн.


Часто замовляють:

  1. Реєстрація ТОВ/ООО 1200 грн.
  2. Реєстрація Благодійного фонду 3000 грн.
  3. Реєстрація Громадської організації 3000 грн.
  4. Реєстрація Приватного підприємства  1200 грн.
  5. Реєстрація філії 1200 грн.
  6. Ліцензія на роздрібну торгівлю алкоголем 1500 грн.
  7. Ліцензія на роздрібну торгівлю пивом 1500 грн.
  8. Ліцензія на роздрібну торгівлю сидром 1500 грн.
  9. Ліцензія на будівельну діяльність. (ціна договірна).
  10. Ліцензія на охоронну діяльність 5000 грн.
  11. Ліцензія на медичну практику 6000 грн.
  12. Ліцензія на туроператорську діяльність 2000 грн.
  13. Бухгалтерія (ціна договірна).
  14. Договірна робота (ціна договірна).


УВАГА! Без перевірки не обійтися.

При припиненні підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем контролюючий орган може призначити і провести документальну перевірку, але за наявностві підстав і з урахуванням сроків давності, передбачених Податковим кодексом (пп. 6 п. 11.21 Порядку № 1588). Зокрема, факт припинення такої діяльності і є підставою для організації документальної позапланової перевірки (п. 78.1.7 п.78.1 ст. 78 Податкового кодексу). Однак не виключено, що перевірка також можлива за зверненням  самого платника. У такому випадку для ініціювання платнику податку необхідно самому подати відповідну заяву з проханням провести перевірку. 

Якщо місцем проживання фізичної особи - підприємця, що припиняє свою підприємницьку діяльність, є тимчасово окупована територія (або місцем проведення АТО), то вона має право знятися з обліку в органі ДФС за місцем свого знаходження (якщо звернется до відповідних контролюючих органів з документальним підтвердженням особи та місця перебування) (пп. б п. 11.22 Порядку № 1588).

Податковим кодексом не визначено строки, протягом яких у такому разі призначається перевірка, та про результати розгляду звернення контролюючий орган має повідомити у місячний термін.

Під час перевірок перевіряється дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого пакладено на контролюючі органи, у тому числі в частині єдиного внеску.

Термін проведення документальної позапланової перевірки на підставах пп. 78.1.7 п. 78.1 ст 78 Податкого кодексу для підприємців, які не мають найманих працівників, становить три робочі дні (п. 82.2 ст.82 цього Кодексу), але за наявності за два останні календарні роки одночасно таких умов:

- фізична особа - підприємець подала податкову декларацію про відсутність доходів від провадження господарскої діяльності;

- вона не зареєстрована платником ПДВ;

- у контролюючих органах відсутня інформація про використання такою особою найманої праці фізичних осіб і про відкриті нею рахунки в банках та інших фінустановах.

Для підприємців - платників єдиного податку, що належать до малого підприємництва (у яких середня чисельність працівників за календарний рік не перевищувала 50 осіб), перевірка не повинна тривати більше п'яти робочих днів, для інших платників податків (крім великих платників податків) - 10 робочих днів.

Подання заключної звітності.

При держреєстрації припинення підприємницької діяльності платника єдиного податку останнім звітним періодом вважається період, у якому контролюючий орган отримав повідомлення від держреєстратора (п. 294.6 ст. 294 Податкового кодексу). Таким чином, останнім звітним періодом буде у платників єдиного податку.

- першої та другої груп - календарній рік (п. 294.1 ст.294 Кодексу);

- третьої групи - календарний квартал, в якому контролюючий орган отримав повідомлення держреєстратора.

Термін подання податкової декларації платника єдиного податку - фізичної особи - підприємця:

- першої та другої груп - 60 календарних днів після закінчення звітного року (пп. 49.18.3 п. 49.18 ст. 48 Податкового кодексу),

- третьої групи - 40 календарних днів після закінчення звітного кварталу (пп. 49.18.2 зазначеної статті).

При цьому "прискореного" подання квартальної звітності платників податків першої та другої груп, які припиняють підприємницьку діяльність (за аналогією від спрощеної системи у зв'язку з переходом на сплату інших податків і зборів), розділом XIV Податкового кодексу не передбачено.

Сплата та звірка.

Зобов'язання зі сплати єдиного податку нараховують платнику єдиного податку, який припиняє діяльність. До останнього дня (включно) календарного місяця, в якому анульвано його реєстрацію (п. 295.8 ст.295 Податкового кодексу). Погасити зобов'язання підприємець повинен, якщо він був платником єдиного податку:

- першої або другої групи - не пізніше 20 числа поточного місяця шляхом сплати щомісячних авансових платежів (п. 295.1 ст. 295 Податкового кодексу);

- третьої групи - протягом 10 календарних днів після граничного подання податкової декларації за останні звітний квартал.

Слід зауважити: Якщо після аналювання реєстрації не прогашено зобов'язання (в тому числі якщо контролюючий орган нарахує їх за результатами перевірки) і допущено утворення податкового боргу, то він стягуватиметься в порядку встановленому главою 9 розділу II Податкового кодексу (п. 299.12 ст. 299 Кодексу).

Отже доцільно своєчасно погасити свої зобов'язання перед бюджетом та отримати в органі ДФС довідку про стан розрахунків за податками та зборами. Цей документ видається в довільній формі за письмовою заявою фізичної особи, не пізніше 15 робочих днів з дня отримання заяви. У такій довідці зазаначаються платежі і період звірки, а також нараховані та сплачені суми за цими платежами за відповідний період.


Як отримати більше інформації про послугу:

Телефонуйте нам за телефоном: (063) 625 24 18; (068) 214 53 63; (095) 792 80 65.

Зв'яжіться з нами по електронній пошті: startcompanies@gmail.com

Приїжджайте до нас в офіс: місто Київ, вулиця Дегтярівська 33 А.

-->